BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 16 aprilie 2009

Absenta.

Sunt o idioata, am neglijat blogu ca o fraiera.
Sper ca nu am pierdut si aia 2-3 speriati care citesc blogul.
Chestia sta cam asa...Eu nu am mai avut prea mult timp sa ma ochup de "chestii"
A fost faza cu biletele si dupa aia, m-am lasat dusa de val.
Mi-am luat bilete la Nazareth, ne vedem acolo:)
Ieri am fost in LMC cu lumea:)
Si azi,  am fost sa o ajut pe buni cu pregatit de cozonaci & stuff [o sa radeti acum de o sa muriti, da e buni si daca radeti de ce fac cu ea, va rup fundu in bataie.]
Duminica fac 14. Ceea ce inseamna ca imi iau buletinu => nu mai pot merge fara bilet.urat.
Nu sunt incantata de ziua mea. Sincer.
Mi se pare o prostie sa sarbatoresti faptu ca a mai trecut un an, deci mori mai repede, te sclerozezi mai repede...

Nu mai imi doresc nimic de ziua mea.
Imi doresc sa termin studiile cu bine si sa ma car din tara asta.
De ce?
Pentru ca mi-e sila.


Toti se uita pe strada la mine ca pe caldura asta eu am ghete si geaca de piele. Asa, SI?
Eu POT, eu sunt SMECHERA si pe mine ma tine sa ies asa din casa, care-i problema?
Poate ma supar si-mi fac creasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu