BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 20 martie 2009

This week.

Aşa, ca să îmi continui ideile despre cât de rău suge şcoala mea.









Miercuri, a venit cretina aia de directoare [nu am cum să îi zic altfel, chiar nu am] şi a inceput să imi faca crize, da crize mari, mari mari.







Ceva în genu, "Ia hai, prinde-ţi păru, dă-ţi braţara, inelu şi lanţu jos, că la mine în şcoala nu stai aşa!"









Am ramas interzisă:





Gen ok, ai ceva cu păru meu, da când la alte clase sunt altele cu covrigi din ăia de aur si lanţuri de 3 degete la gât, ce ai frate cu mine?







Okay, next thing







Am avut o tonă de teste. La care, spre surpinderea mea, după cât m-am zbătut, am facut bine frate:))







Azi, vineri, am avut cea mai grea zi posibilă, incheiată cu tata care îmi ţine o mare morală pentru că "am unghii de semafor"







Diriga mi-a făcut circ că mi-am pus iar lanţu, brătara şi inelu, plus că mi-am schimbat cerceii ceea ce o exasperează.









:)







Urmează cele 2 zile bune şi poate merg mâine la Inopia, POATE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu