BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 5 martie 2009

Erm...

MA ENERVEAZA DE MOR CAND MI SE IMPUNE CE SA FAC!



Nu sufar chestia asta....


Gen :
Diriga-CRISTINAAAAAA! Da-ti jos cerceii!
Eu- CE?:
Diriga- nu imi plac, da-i jos!
Eu:....pai mie imi plac...si ai mei stiu....si sunt ok cu ideea:
Diriga: da aici esti la scoala si faci cum iti zic.
Eu: pai nu...obisnuiti0va sau nu va uitati, ca eu nu ii scot




:
Wth? Tipa e creepy...

Sau care le e oamenilor problema cum ma imbrac EU?
Sa isi vada de boarfele lor si sa ma lase pe mine, daca vreau imi pun o punga de plastic [deaia cu reclama bineinteles] pe cap si alerge in chiloti pe strada urland "Vin extraterestrii!"
Care e faza? De ce toata lume vrea sa impuna ceva?
De ce nu ne pot lasa sa fim ce vrem noi.



Pana la urma poti sa fi destept si sa te imbraci si cum vrei...Hainele nu afecteaza inteligenta [desi esti mai putin credibil cand arati a pitzi/coca si te dai destept, but let's face it, nu sunt :)) ]




The end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu