BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 23 martie 2009

...:|

Şi lunea asta nu a fost atât de rea, doar că sunt o mare mare putoare lunea:D


Vreau să urez două lucruri:

1. Lui Oscar vreau să îi urez sa cânte cât mai mult şi bine cu noul bass [care apropo, arată demenţial]
2. Formaţiei Inopia, vreau să ii urez cât mai multe realizări:)




Acum the next part, the frustrated one...



Eu am un nas mic, nu e mic gen "rât de porc" e mic, e cârn, e in vânt, mie personal îmi place.

Şi încep ţaranoii din şcoala, când ieşeam azi, să urle că "iese nas de porc"



The bad part is that, i was already pissed.


Şi nu sunt deloc draguţa când mă apuc sa ţip şi să le fac scandal...

Nu înteleg oamenii care se iau de tine, deşi nu le faci ABSOLUT nimic.


Ce pisici le-am facut? Că nu ascult manele? Că nu sunt ca ei?


ŞI CE?


Măcar eu îndraznesc asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu