BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 5 ianuarie 2009

Okay :))

Da...
Azi a fost prima zi de scoala si s-a intamplat ca:
- am avut o "chestie" pentru cuvantul "pretty" pronuntand "pritiiiiiiiiii"
-m-a durut capul la ora de mate in ultimul hal
-am realizat ca nu mai stiu sa scriu frumos..
-mi-a zis a mia ora diriga ca m-am ingrasat (da cucoana, asa-i m-am ingrasat SI?)
-am ras pana mi-a dat apa pe nas:">
-mi-am facut dezastru pe banca, nu ca inainte ar fi fost curat da azi in mod special, banca mea a aratat parca a cazut bomba acolo
-m-am impiedicat de scari cand urcam acasa...CA DE OBICEI
-am aflat ca profa de chimie CHIAR stie cum ma cheama:I azi am iesit prima oara la tabla de cand fac chimie
-am ras de colegii mei care au spart laptele si in 2 ore mirosea a branza in clasa:))

I had a pretty cool day after all

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu