BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 1 ianuarie 2009

La multi ani

La multi ani, alea alea, stiti voi mai bine decat mine ce va doriti...


Acum trecem la oile mele, sau mai bine zis la pasarelele mele
am realizat in 2008:
-mi-am alcatuit o colectie pretioasa de tricouri cu formatii (and i love it-ac/dc 3; guns n'roses 2, kiss 1, jim morrison 1, led zeppelin 1)
-am crescut 10 cm(parca nu in fiecare an fac asta:)) )
-3 concerte, puteau fi mai multe, dar imi sunt dragi( ca fapt informativ, decat sa ii cunoasteti pe tipii de la iris mai bine va abtineti- 2 iris 1 cargo, preferam invers)
-am invatat intro-uri si bucati din: Stairway to heaven, Ziua vrajitoarelor, 7 nation army, Smoke on the water, Thunderstruck, Come as you are si Enter sandman...
-chitara noua, e puiu meu, pe asta nu o mai dau
-13 years, abia am asteptat varsta asta, nu stiu de ce
-i got braces AND I LOVE THEM
-cumparat:cargo-22 si colinde; iris- cei ce vor fi (vol 1 si 2), maxima; aerosmith-get a grip; queen-rock montreal(dublu cd live)

Pretty much that's all:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu