BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Eu...

Nu cred ca am scris un post de genul...Si sincer nici nu credeam ca am sa fac unul...Am sa scriu tot ce iubesc si urasc aici...And i mean it...

Love:
Sa zambesc:) Niciodata nu mi-a placut mai mult sa fac asta, decat dupa ce mi-am pus aparatul dentar am realizat cat imi place:)
Sa stau e bloguri si sa pierd vremea citindu-le...
Sa zdrangan la chitara mea...Nu, nu cant...ZDRANGAN:)(pentru ca uneori suna ca o tigaie:)) )
Sa fac poze...Nu mie...Celorlalti...Daca imi fac poze ori e ceva important ori sunt prea plictisita...
Sa stau cu Andu si sa radem de cum inteleg eu gresit cuvintele (gen javra in loc de java si patentez in loc de atentez :)) )
Sa fac lumea sa rada...In general imi place sa ii vad pe cei din jur fericiti...Plus ca am un nivel de stupiditate foarte ridicat cand ma apuca:))
MUZICA MUZICA MUZICA(trebuia pusa prima-shame on me)
Sa cumpar nimicuri si chestii ieftine carora sa le dau o alta infatisare ca apoi sa ii aud pe toti "Ce tare e! De unde ai luat-o?"(am o pasiune pt lucrurile ieftine si vechi)
Sa imi vizitez bunica...Bunica e persoana mea preferata din familie:)
Sa stau cu tata si sa facem o incursiune a muzicii...Avem seri in care stam in dormitor pana le la 12 si ascultam tot rock-ul din calculator:)
Sa stau si sa ii povestesc mamei de ce facem la scoala:))
Sa calatoresc:)
Sa stau de pomana...Sunt o mare putoare :D...
Sa desenez8->
Sa ma uit la Miami Ink

Hate:
Vorbesc mult si urasc asta
Imi sare tandara usor da ma calmez la fel de usor....Totusi nu vreti sa fiti in preajma mea cand ma enervez...:"> arunc cam cu tot ce imi vine in mana, rup pixuri etc
Cand imi sta paru parca mi-a explodat ceva in cap:l
Roz...Acum m-am mai calmat dar inainte ma apuca mancarimea de la culoarea aia:))
Creeaturile gen pitzipoanca.org care au probleme cu cerebelu' si nu inteleg ca eu nu le mananc rezidurile din cutia craniana si se leaga de mine din orice motiv...
Copiii prostanaci care nu vor nici sa-i pici cu ceara sa citeasca (seriously, te prosteste cumva cititu'?:l)
Detest faptu ca ma ingras ca o vitica...Nu am o problema cu greutatea mea dar am inceput sa sar calu':-S
Babele si mosii din 381 care ori sunt certati cu apa si sapunul ori au o problema cu mine si comenteaza...
Manelele...Sunt cea mai hidoasa "muzica" posibila :
Detest faptu' ca pe pielea mea nu se mentine bronzu' si la inceput de an scolar, in septembrie seman cu o branza:
URAAAAAAAAAAAAAASC atunci cand incep ai mei sa urle unu la altu sau la mine: i mean relly...Oamenii aia nu au ceva mai bun de facut decat sa se certe?
Si ultima chestie care o urasc e ca lumea mereu ma vede ca o persoana rea: si nu sunt asa...:-S i'm actually a nice person...:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu