BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 26 ianuarie 2009

Err...

De ce tre' sa fie luni iar?:((
Pur si simplu urasc ziua asta, adaugand faptu ca e ultima saptamana de scoala, inseamna ca sunt foarte sictirita de faza asta...
Aseara am fost cu mama la "Twilight"...Au sarit EXTREM de mult, au mai bagat de la ei, da mie mi-a placut:)) (cred ca am fost una din putinele persoane din sala care a citit cartea, pentru ca restu erau just plain stupid si inghiteau ce li se dadea)
Problema singura la film a fost o PROASTA din spatele mamei, care comenta si comenta si iar comenta, incat ajunsesem in pragu disperarii si vroiam sa o bat:|
Deci femeia aia era incredibil de stupida...La orice faza amuzanta ea se fosta sa rada si dupa zicea "Ce-am mai ras" plus ca isis gasea comentariu pentru orice faza draguta din film...Acum vine replica mea: PANA MEA DA DECE NU ITI IEI FILMU SI IL VEZI ACASA DACA ESTI ASA INTELIGENTA?
Concluzie: mi-a placut filmu, m-a dezgustat audienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu