BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 7 ianuarie 2009

Azi...


Azi...

Am inceput ziua prin a trage aerul rece in piept si a imi zice ca "o sa fie o zi luuuuunga"

De fapt asa a si fost...

Imi place mirosul de parfum si aerul tare al diminetii...

Ca de obicei am scos capul pe geamul din apartamentul parintilor mei, situat la etajul patru...Priveam afara la cei ce treceau pe strada...

Toti sunt ocupati...Atat de ocupati incat au uitat sa viseze si sa zboare...

Sa zboare? o sa intrebati..

Da, sa zbore...Cand visezi, zbori...Si zbori atat timp cat nu uiti cine esti...Cand nu te pierzi...

Din pacate multi se pierd...Multi oamenii devin doar imagini proiectate pe pelicula vietii care uita de fapt cine sunt si ce vor...

Ca de obicei eram singura...Am inceput sa ma obisnuiesc cu singuratatea...

Oricum va trebui sa infrunt viata si nu voi accepta sa ma impinga nimeni de la spate...

Viata e doar un joc, unde pot alege sa conduci sau sa fi condus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu