BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 19 decembrie 2008

DUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEE


Deci e vacanta!

Atat! Promit ca vacata asta sa stau ca cea mai mare putoare si sa nu fac NIMIC:X

Asa, azi am fost la porcaria aia de banchet...BINEINTELES ca am aratat parca a cazut sifonieru' pe mine da nevermind :))

Toata vacanta am sa stau de pomana, pentru ca imi place asa:))

Ieri seara cred ca am vazut cel mai frumos lucru, cred ca m-a binedispus total: erau niste tipi, cu instrumente de suflat, imbracati in Mos Craciun, pe un cancer de crapau pietrele, cantand colinde straine.

Cred ca sunt singurii care mai fac asa ceva:X nu m-am putut abtine si le-am dat bani, of course, dar pentru ca suntem un neam de DOBITOCI, vecinii din bloc aruncau cu petarde.:

CAT DE RATAT SA FI SA FACI ASA CEVA?:

Oricum oamenii aia m-au facut sa simt craciunul, chiar daca afara nu era zapada, tot au adus spiritul craciunului, cel putin in camera mea(plus ca mergeau nemaipomenit cu odorizantul de camera cu miros de mere si scortisoara)


I love Christmas:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu