BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 17 decembrie 2008

Da, Ce sa zic...

Ce zi frate:

Imi doresc sa vina vacanta aia mai repede, nu de alta da deja imi sta in gat colectivu:

Deci situatia sta cam asa: diriga si profa de fizica fac banchet cu "bal mascat"(bal mascat my ass ca o sa iasa o vraiste) si sunt nevoita sa merg, daca era numai clasa noastra nu era asa mare problema, da mai vin inca vreo 3 clase:

Si acum intrebarea e: IN CE MA IMBRAC?

Pana acum mi s-a propus: Clown, cineva de la cargo(multi au zis ori baciu ori ail si am ras pana am ramas pe jos de durere) sau Izzy Stradlin....De ce am vaga impresie ca am sa merg imbracata in ultimul din lista, nu stiu, da asta cred ca am sa fac si am sa rad de cocalari si pitipoance pana o sa faca spume :)

Yes, I am mean >:)!

Un comentariu: